GVO poskrbel za povezavo z Avstrijo

Železniški predor Karavanke pri Hrušici nad Jesenicami je 7.976 metrov dolg slovensko-avstrijski predor in predstavlja pomembno čezmejno povezavo na železniški progi München – Salzburg – Ljubljana – Solun. V njem poteka elektrificirana dvotirna železniška proga, ki ne ustreza več sodobnim standardom. Na podlagi sporazuma med Slovenijo in Avstrijo se bo v začetku septembra začela obsežna nadgradnja predora. Z njo bodo v predoru Karavanke izboljšane varnostno–tehnične razmere, zagotovljeni bosta hitrost do 120 km/h.

Nadgradnja predora pomeni odstranitev kompletne opreme iz tunela in vgradnjo enotirne železniške proge, ki jo je izvajalo pogodbeno avstrijsko podjetje.

Podjetje GVO je poskrbelo za vgradnjo optičnih kablov za potrebe mednarodnih povezav Slovenije z Evropo, kot tudi optičnih povezav za potrebe brezhibnega in varnega delovanja prenovljenega železniškega predora. Poleg optične infrastrukture je GVO izvedel tudi polaganje zahtevnejših napajalnih kablov. Dela so potekala v zahtevnih pogojih in zahvaljujoč našim strokovnim ekipam je bil projekt uspešno zaključen.

 

x

Vprašajte nas

    4 + 6 =